onsdag 11 februari 2009

WEEKENDRESA FÖR 2



J
ag är dagligen inne på Englas fina blogg, och tycker verkligen att den är helt grym. Den är väldigt familjär och hon får mig att bli inspirerad.
Nu är det så att hon fixar en tävling i samarbete med Airtours där man kan vinna en cityweekend för 2. Naturligtvis måste man skriva en motivering varför just jag ska vinna. Och det är ju lättare sagt än gjort. Jag, som säkert många andra, har försökt mig på detta miljoner gånger men det går aldrig vägen. Så nu testar jag nåt nytt! Håll tummarna!


"Det jag vill mest, är att få en resa till väst. Låt mig få inspireras som New Yorks hedersgäst."




xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag håller med dig kajsa! älskar englas blogg just för att man blir verkligen inspirerad:) lycka till med tävlingen! kram

Kajsa Lydén sa...

TACK sötis!