tisdag 10 februari 2009

Skumma läten

Jag har ca 4 veckor kvar innan min första hemtentamen ska vara inlämnad till alla respektive lärare i kursen. Jag har pluggat lite varje dag och det har verkligen varit bra, men det är svårt att plugga själv hemifrån för man kan inte bolla alla funderingar man har med någon.
Men nu har Magnus börjar hjälpa mig endel, efter att han slutat jobbet. Det har verkligen varit super bra. Just nu sitter jag och försöker få ihop vad immateriellt värde är i modedesign.
Ja, det är faktiskt inte lika lätt som det kanske låter.
Sen har jag all Arkitektur kvar, bara för att boken är slut i lager. Suck.

Vilken riktig tråk dag det är idag. Sovit dåligt har jag gjort också, grannarna under oss håller på med massa fuffens-saker klockan 06.00 några gånger i veckan. Det låter som en massa gummi som tjuter. Och det kan inte vara rör som låter, för det låter ju inte så. Detta är mycket lurigt, och jag har tom. lagt mig ner för att trycka örat mot golvet, så att jag kan höra. Antingen så är det nåt skumt mellan golven eller så låter tjejen som nåt skadat djur.

Kanske skulle ta och ringa Blondinbella och fråga ifall hon vet vad det är som låter..?



xoxo

Inga kommentarer: