onsdag 11 februari 2009

Flat Eric

Jag har redan varit uppe i några timmar, det är så skönt att komma upp i tid. Man blir mycket piggare och får mycket mer gjort. Jag har redan skrivit några rader om immateriellt värde och nu sitter jag och läser en bok som heter tänk tvärtom som handlar om reklam. Kommer ni tex. ihåg den lilla gula figuren Flat Eric som var med i Levi´s jeans reklamer? Killen som markandsförde Flat Eric försökte sälja in den hos Diesel, men eftersom det redan gick så bra för dom, tackade dom nej. Istället gick han till Levi´s som det gick fruktansvärt dåligt för just då. Och dom tackade jag. Efter det så fick Levi´s en nystart. Allt pga en gul figur. Rätt coolt.

Jag har också redan hunnit surfa runt endel och hamnade på en sida där dom sålde dessa små skönheter. Tycker dom är ursnygga.
Kommer ifrån Gojane som ligger i USA.

metallic cross strap stud heel

xoxo

Inga kommentarer: