onsdag 4 februari 2009

Smida planer

Ja, idag är planerna såhär:

1. Plugga
2. Laga mat
3. Tvätta
4. Kika tv
5. Träffa Åsa


Ingenting är roligt idag. Orkade knappt upp ur sängen imorses. Kollade på en föreläsning om teori, där en gravid kvinna satt o flåsade under hela föreläsningen. Men shit lixom, kan du typ inte andas så kanske du inte ska föreläsa. Cheeses Louises.

Sen i eftermiddag ska jag träffa min vän Åsa för diverse planering. Ja, gott folk, här ska det smidas planer. För det vi ska göra, måste verkligen planeras i minsta detalj. Så att det blir perfekt. Inget får gå fel. Vad det är, får ni veta nästa vecka.

Jag har ingen ork att plugga idag, jag är super irriterad över nåt som hände igår. Som jag egentligen kan total-skita i. Men ändå ligger det där och gnager...
Sedan läste jag min hemtentamen 2 som ska vara inlämnad i April. Jag fattade ingenting. Det känns ju verkligen skit bra. Ångest.



xoxo

5 kommentarer:

Anonym sa...

det är bara att säga till sig själv att va glad;) hahaha kram på dig

Kajsa Lydén sa...

Ja, men usch ibland orkar man bara in det!

Anonym sa...

men hallo eller lilla lilla kajj, är de supertopphemliga planer? kan du inte berätta lite iaf..eller iaf en liten hint? så nyfiken att jag spricker ju! snälla säg då...!! haha puss

Kajsa Lydén sa...

hahaha ja du, ja det är super-topp-hemligt!!! Du får veta nästa vecka! hihiihh. Det är nåt vi har väntat på i 20 års tid!!!!!

Anonym sa...

gaaahhhh!! känner att det är värt att vänta på men shit va jobbigt det är! måndag då...berättar du för mej..? hahaha nyfiknen i en strut, 20 års tid..ja måtte de vara värt att vänta på my oh my...ring mig det förstaste du gör då! eller kommer du skriva det här...damn är ju i estocolmo då..utan dator, du får höra av dig på annat vis, för jag måste då rakt veta! trevlig helg på dej! kramar