onsdag 25 februari 2009

Regn och Rosing

Regnig dag i Borås, inte jätte ovanligt. Men det var ett tag sen nu,tycker jag. Man kan bli jätte depp av detta men jag tycker bara att det är en mysig dag. För ju mer regn det kommer, desto fortare försvinner snön och det kan äntligen bli vår.


Normal text Stor text Extra stor text


Var det någon som såg "Den rätte för Rosing igår"? Detta var verkligen det roligaste jag sett, jag ville verkligen hålla mig borta från den kanalen och programmet, men lyckades definitivt inte. Det var riktigt roligt för i ena kanalen var det förlovningen mellan Victoria och Daniel (som pågick hela dagen) och i den andra kanalen sökte Linda efter sin kärlek. Riktigt komiskt. Åldern på killarna låg i snitt på 20. Förvånade?
Läs vidare om det här.
Och om ni är ett fan av Linda Rosing, så kan ni ju sätta på tv400 på kvällarna och kika vidare på gamla Big Brother avsnitt.


Nu blir det plugg.


xoxo



Inga kommentarer: