måndag 9 februari 2009

Madonna.

Herrgud vilken rolig dag detta blev till slut i alla fall. Under hela dagen har jag suttit och köat för att få 3 biljetter till Madonna. Som de flesta utav mina nära och kära vet, är jag ett enorm fan av just Madonna. Hon är helt enkelt Queen of Pop. Så är det. Men, eftersom hela Sverige tycker likadant som jag, så såldes biljetterna ut inom ca 4 timmar på Ticnet.
Jag har suttit i kö sen klockan 08.00 och sedan sprang jag tom. ner till Ticnet, men nej. Jag höll på att dö. På riktigt.
Inga biljetter, säger den läspande tjejen i disken.
Ja, så det var ju bara att ringa mina kompisar och säga, tyvärr tjejer. Men vi har ändå en plan B. Det måste man ha.

Så istället för att sitta och gråta, och plugga. Så gick jag in och klickade hem en himla massa roliga saker till bara mig. Fantastiskt!

http://img2.timeinc.net/ew/dynamic/imgs/070824/madonna_l.jpg


xoxo

Inga kommentarer: