tisdag 3 februari 2009

Vår

Nu har jag pluggat hela morgonen igen. Jag gör ju faktiskt detta varje morgon. Det är väldigt svårt att plugga på eftermiddagen, för jag är verkligen sjukt seg och har ingen ork.
Men det värsta av allt är, ja ni läste rätt, det värsta av allt är att det går bra. Och det är ju skrämmande. Jag har inte pluggat på typ 7 år,eller nåt, så det känns som att det borde vara as svårt och jätte jobbigt. Men det går bra. Och jag får panik! Har jag missförstått allt?? Tänk om jag har det. Nu måste jag kolla igenom alla föreläsningar för 5:e gången.

Har ni förresten sett att det är, eller rättare sagt känns som att det är vår ute. Underbart!




xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

kajj, oroa dej inte för pluggandet, du ÄR faktiskt bra!!!
däremot..vår??? SVINKALLT skulle jag säga haha. puss

Kajsa Lydén sa...

Jo, det kändes verkligen som vår igår. En kall vårdag.