måndag 16 mars 2009

And Monday it is!

Ja, nu är det en ny vecka. Och det blir hårdplugg. Min tentamen 1 finputsade jag klart igår och den blev riktigt bra, så den slänger jag in till min lärare idag.
Sen ska jag kolla på teoriavsnitten för tentan 2. Och den är riktigt svår, som jag nämnt tidigare, jag ska kritiskt analysera och jämföra systemtänkande, framtidsperspektiv, miljö och organisation med 3 design professioner. Jag behöver Magnus pappas hjälp.

Igår var vi hemma hos mormor och morfar och åt pannkakor. Mange skulle prata med morfar om sitt nya projekt. Morfar är den mest intelligentaste människa jag känner!
Jag var en sväng på Högskolan också, skulle kolla vilken byggnad jag ska vara i och vilken sal. Naturligtvis lyckades jag på nåt sätt avlösa larmet också. Förvånade?


xoxo

Inga kommentarer: