söndag 22 mars 2009

Domingo

Jag har knappt vaknat än, tro det eller ej. Men jag ska ge detta ett försök ändå!

I helgen har vi hunnit med det mesta faktiskt, se film, pluggat, vart och ätit hos Manges föräldrar, vart och fikat hos mina föräldrar, träffat Maria och Siri på lite vin/öl, gått långpromenad med Freja. Ja och detta bara igår.
Igår kväll träffade jag upp Maria och hennes kompis Siri, där det pratades om det mesta under några glas vin och öl. Vi hann med att prova Siris alla skor, kolla in hennes garderob och prata om allt och inget, när vi väl skulle sätta fart ut. Men då hade klockan redan hunnit bli 01.50, så det var ju bara till att börja traska hemåt. Tack tjejer!

Idag ska min lilla systerson ha kalas, Elliot har ju fyllt hela 2 år. Så där bär det hem och firas med hela släkten. (vi är ju endel)

Nu blir det frukost och sen ska jag lägga upp ett filmtips!


xoxo

Inga kommentarer: