tisdag 10 mars 2009

Elliot

Idag fyller mina goa systerson 2 år!! GRATTIS till honom. Herregud, vad tiden går fort.
Igår kom ju också min sambo hem från Sydafrika och såg helt enkelt ut som ett vrak. Men han hade haft det jätte bra. Dom hade bott i ett superlyxigt område som heter Waterfront. Dom hade vart på vingårdar, druckit champagne, hajdyke, klappat geparder, ätit krokodil. Som faktiskt tydligen smakade en blandning mellan kyckling och fisk. Han sa att det var sådär... jag kan nog inte annat än att hålla med. Det låter inte gott.

Jag fick också en jätte snygg present.

Nu ska jag fortsätta med diverse plock och försöka ta mig till stor-datorn och finputsa på min tenta som ska vara inne nästa vecka.


xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

va fick du??? va fick du?? va fick du??? hahaha

Anonym sa...

hahhhaa, ja men det vet du väl. ;)