torsdag 26 mars 2009

Soliga torsdag

Jag är ett stort fan av Yankee Candle. Jag köper ljus titt som tätt! Och den nya doften jag kom hem med igår var, evening air. Den doftar precis som det låter, en varm sommar kväll på sjön!


Idag fick jag hem ett litet mini paket, som innehöll en Juicy Tube. Denna klickade jag hem från Bellme.se detta är Juicy Tube by nature. Som har en miljövänlig förpackning och organiska oljor. Jag beställde orange, som passar perfekt nu till vårens alla fina puder- och pastellfärger!


Nu är jag precis hemkommen från en härlig eftermiddag hos mina fantastiska föräldrar! Denna gången blev det grillad makrill till lunch, som var helt okej! Sedan åkte jag och Mami och lämnade in vår ryamatta på kemtvätt, det ligger ju nästan en hel hund i den. Så det var verkligen behövligt. Sen blev det lite mat handling och en promenad med lilla Frej. Världens bästa mamma har jag!




xoxo

Inga kommentarer: