tisdag 3 mars 2009

Godmorgon

Jag har verkligen sovit som en stock inatt, var helt slut. Vaknade av det där luriga ljudet ni vet, som jag har berättat om tidigare. Jag förstår inte vad det är som låter?? Anyone?
Jag har drömt massa skumma mardrömmar dom två senaste nätterna och det har handlat om krig och robotar. Magnus säger att jag ska sluta spela Lost Planet. Man blir helt hooked!

Idag ska jag baka dulce de leche moccamousse cupcakes, som Kicki ska ha till sitt symöte. Det är alltid gott att få in lite extra i reskassan. Eller klädkassan. Välj själv.
Jag har aldrig gjort dessa och det kan nog bli lite trixit eftersom jag inte har nåt specifikt recept att gå efter, utan det får bli att freestyla. Det är ju oftast då det går som bäst!
Jag lägger naturligtvis upp bilder när dom små skönheterna är finito.

Nu ska jag hugga in på min Havre och Quinoa gröt och mitt kaffe. Sen måste jag träna...på min pilatesboll. Japp, jag måste. Måste träna.



xoxo

Inga kommentarer: