tisdag 24 mars 2009

Tandvärk

Idag har alltså mogonen börjat med sol, snö, snöoväder, sol samt snö. Okej... ja, men vi vet ju hur världen och klimatet ser ut. Så det är väl bara att acceptera, att det aldrig kommer se ut som förr.

Jag har tandvärk... jag lagade ett stort hål i december och har inte kunnat äta, tugga eller dricka varmt eller kallt på den tanden. Och nu har jag tandvärk. Hej och hå rotfyllning!
Jag har rotfyllt en tand innan och jag kan tala om att det var ingen trevlig upplevelse. Nej nej tvärtom! Och jag ska vägra in i det sista... och jag tror nog att det sista, snart är här.

Jag som funderade på vad nästa lön skulla användas till. Jag som inte böjer mig ner för att plocka upp sedlar av lägre valörer än 1000 kronor. Jag som på sommaren tänder grillen med 100-lappar. Vilken tur, att det kom nu!

Suck...


xoxo

Inga kommentarer: