söndag 8 mars 2009

Updates!

Den här helgen har varit hektisk. Min bästa vän Anna kom ju på besök i 2 hela dagar och det var verkligen vad jag behövde. Hon är den enda som verkligen kan få mig att skratta tills jag nästan dör.
Det har varit diskussioner i mängder om allt och ingenting. Framförallt älgstudsare. Det var nog det viktigaste.
Vi har även haft beautysalong med klippning, hårfärgning och make up. Utgång blev det också även film, shopping och matlagning kom in i bilden.
Min soffa bestämde sig också för att, efter enbart 2 månader i mitt hem, ge upp. Vilket var väldigt irriterande. Och Annas hårddisk (R.I.P) levde i alla fall relativt länge i hennes ägor.









Nu ska jag trycka i mig tacos och slappa framför tvn. Har ni nångång sett Mia och Klara? Det var det roligaste jag sett på mycket länge. Tack Anna!

xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

åhh va roligt jag har haft din lilla garv! trots alla ting vi lyckades ta död på, helt otroligt faktiskt. dock har jag stort hopp om att min hårddisk kommer återuppstå från de döda, den ska få upplivningsförsök imorgon så håll tummarna för den lille rackaren...o jag håller tummarna för soffan! fint att du gillade mia&klara så kul så man döööre!